torstai 24. lokakuuta 2013

HEL 181013-201013

Tässä olisi nyt muutama valittu kuva viime viikkoiselta reissulta Helsinkiin. Lähdin sinne perjantai-illalla ja Santeri tuli sitten lauantai aamulla. Yövyimme isosiskoni Monan yksiössä, joka on yhtä super ihana kuin Monakin. Viikonloppuna kävimme monta kertaa kaupungilla ja sieltä tarttui mukaan vain muutama asia esim. pari meikkiä ja paita ja mekko! Iltaisin katsottiin leffaa ja telkkaria ja tehtiin herkkuruokaa kuten tortilloja ja mässäiltiin karkkia oikein kunnolla (okei no vaan minä itse oikeastaan, heh)!

Tällä viikolla oon ollut kotona yhden päivän (luojan kiitos vain yhden) sairastelemassa, mutta nyt jo onneksi paljon parempi olo! Tällaiset syysflunssat on super inhottavia!! Paperia vaan menee ja lääkkeitä joutuu vetämään kahdin käsin yhh... Toivottavasti moni teistä on säästynyt tältä!

ps, olen nyt tekemässä taas videopostausta tässä lähipäivinä!! Toivotaan vain, että siitä tulee tarpeeksi hyvä julkaisukelpoiseksi!!

pps, suunnitteilla kirpparimyyntiä jonne on suunnattu paljon minun ja Monan vaatteita, kerron lisää myöhemmin!! 


Here is few chosen pictures from the trip me and Santeri did last week to Helsinki. I went there last Friday evening and Santeri came early Saturday morning. We stayed at my big sisters home which is as lovely as the owner herself. During the weekend we went shopping to downtown way too many times and there I bought few makeup things from MAc and a T-shirt and a dress. In the evenings we watched movies and TV. We also made tortillas and ate lots of candy (well actually I was the only one, heh)!

Yesterday I stayed home because I had stupid fall flue. Thank god I didn't have to spend anymore days at home alone. I'm feeling a lot better so that's a positive thing! I hate these fall flues they are so annoying. I hope you don't have that and won't get it!

ps I'm planning about doing a video post again soon!! I hope it turns out good enough to post it!!












Top, Blazer, Bag: Zara

Jeans: Topshop

Shoes: Vagabond


Nora

14 kommenttia:

  1. sähän et ees tykkää karkista.... xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkäänhän? :D mulla oli itseasiassa joku pari vuotta silleen ettei karkki oikeen maistunu mut kyl se on taas alkanu!:)

      Poista
  2. en kestä miten ihana voit olla!! oot mun esikuva x) <3

    VastaaPoista
  3. Hei pakko kysyy et mistä toi sun hame on ostettu, joka näkyy uudessa insta kuvassa?:) oon itekki kaua ettiny, se on älyttömän kiva ! Jos vielä voisit sanoo paljo se makso?:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin sen alku kesästä Zarasta!! En yhtään muista tarkkaa hintaa.. Olisko ollut 39,95€ :s :)

      Poista
  4. oi miten sulonen oot tos viimesessä kuvassa :)) ootan innolla sitä videopostausta !

    VastaaPoista
  5. Kiitos paljon ihanuus x

    VastaaPoista
  6. Apua oot niin laiha! Kuinka paljon painat ja miten pitkä oot?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha en mä nyt hirmusen laiha oo! painan 40kg ja oon 157 pitkä :)

      Poista
    2. Oot laihtunu aika paljon?! :/ oot ennen sanonu et painat jotai 44-45? Huolestuttavaa :(

      Poista
    3. Aijaa haha kai mä sit oon :o :D

      Poista
  7. Oisko toi niinkun blogikirppis vai jossain ihan kirpparilla? :)

    VastaaPoista

Lukijat