keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

My favourites - video

Tässä on nyt tä video mun lempivaatteista ja koruista ja kengistä :) Älkää ihmetelkö siinä kenkien kohdalla niitä korkokenkiä kun niitä on sen verran; aion pistää niitä tässä lähitulevaisuudessa myyntiin! :)
Pahoittelen myös kun jotkut ovat aika lyhyen aikaa kuvattuja, en halunnut että siitä tulee hirveän pitkää :)


<3 Nora

ps, seuraavaksi ajattelin tehdä sen kysymyspostauksen 2. osan!! Pistäkää kommentteja mitä postauksia haluisitte/toivoisitte mun tekevän :)

51 kommenttia:

  1. Rakastan sun vaatteita! Sulla on vaan niin hieno tyyli, osaat yhdistellä nii kivasti kaikkea ! Ja vitsit sulla on kiva kroppa ja kaiken lisäks oot vielä niin kauniskin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos ihanasti sanottu xx piristit mun iltaa kiitos paljon!!

      Poista
  2. oiii ihanan erilainen video :-)! taisiis tämmönen sun tyylinen

    VastaaPoista
  3. vauu ihania vaateita, oon niin kateellinen! ja sun tyyli on ihan sairaan kiva ja tollanen fresh :)

    VastaaPoista
  4. sika ihana video! voisit tehä ihanperus päiväkuvina postauksen ,jos jaksat kantaa kameraa kouluun ja vaiks kuvailla sun koulukamujakin :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo voin tehdä sellaisen!:) mielummin ehkä vklp päivästä!

      Poista
  5. Mite saat pidettyy sun vatsas noi litteenä? XD ihanii vaatteit ja oot mun suosikki bloggaaja! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No periaattees se vaan on littee :D teen vähän jotain vatsoi aina ku käyn elixias!:)

      Poista
  6. Ihana video, oot niin kaunis <3 voisitko tehdä sellasen videon missä puhuisit itse? Olis kiva kuulla sun äänes ja sillee (:

    VastaaPoista
  7. Oi, kiitos :') haha ehkä! Katotaan, mun ääni on nii kempon kuulonen xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana video! Sulla on niin ihana tyyli ja vaatteet. Odotan aina innolla sun postauksia:)

      Poista
    2. Voi kiitos paljon!! :')

      Poista
  8. Mist noi pitsi shortsit on? :))

    VastaaPoista
  9. Mistä noi röyhelöshortsit on?(:

    VastaaPoista
  10. Täydellinen <3

    VastaaPoista
  11. ihania vaatteita! mistä noi pinkit sortsit on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ostin ne Floridasta viime kesänä; Urban Outfittersistä!:)

      Poista
  12. ihana video ! viositko joskus tehdö postauksen noista kaikista sun kengistä? laittaisit kaikist kuvan ja suuripiirtei mitä maksanu ja mistä ostettu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon tehny sellaisen jo jos jaksat selata taaksepäin mun blogissa:) voit pistää sinne kysymyksiä et mikä mikäkin maksaa, siellä on jo tiedossa se mistä ne on ostettu:)

      Poista
  13. Ihania vaatteita sul on mun mielestä tosi kiva tyyli ja ootki insponnu mua ja mun pukeutumista toosi paljon :) sulla on kans kiva kroppa lucky you ;)

    VastaaPoista
  14. oot nii hirmu kaunis ja nii upeita vaatteita!! :)

    VastaaPoista
  15. Mä en vaa voi olla rakastamat noit sun vaatteitas! Haluun sun vaatekaappis XD Sul on ihan saaaaairaaaan ihanat hiukset, mite voi olla luonnostaan noi pitkät ja tollaset tuuhet! ;)) Voisiks muute tehä jonkun sellase myday videon? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha voi kiitos x1000!! ja joo voisin ehkä tehdä x)

      Poista
  16. Sun kroppa on täydellinen ja sun vaatteet ja talo ja aaah miks en oo sinä.. :D

    VastaaPoista
  17. Kiva laihistus nois paris paidan esittely kuvas, oot hoikka ja hyvä kroppanen ei sun tarvii enää laihistaa :) mut kaunis oot ja ihanii vaatteit !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en laihistakkaa, tiiän et se näyttää välil silt (:s) kiitos!

      Poista
  18. tosi kiva tää videopostaus!! miks muuten lopetit voimistelu ja millon? ja mis joukkuees olit? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoos!! koska mun paikat esim. selkä ja polveti meni niin huonoon kuntoon ja olin aika monessa joukkueessa!!

      Poista
  19. Millä ohjelmalla oot tehny sun bannerin?

    VastaaPoista
  20. Ihana video ihanat vaatteet ja ihana kroppa!!!! Oon nii kateellinen :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei älä ole :((( mutta kiitos kumminkin ihanuus :) xo

      Poista
  21. tee kysymyspostauksen vastaukset videolla! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei oo nyt aikaa ni teen ne nopeammin ihan postauksena :) sorry :/ xx

      Poista
  22. Luin noit sun aikasempii postauksii ja siel sanoit et oot menossa Floridaan, ni kirjotiksä sielt jotai postaust, ku mä en ainakaa löytäny? Voisiks linkata mul mist ne postaukset alkaa, jos oot kirjottanu siis, haluisin lukee niit? :DDD :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo siis kirjotin ja tuu kommentoimaa seuraavaa postauksee et muistan pistää sen linkin sulle! :) nyt en kerkeä etsimään

      Poista
  23. Sun luonne on tosi ihailtavaa! Monesti näkee kun kusi nousee helposti päähän, ja aivan ihanaa huomata ettei sulla ei ole niin käynyt ja olet älyttömän ystävällinen täällä jokaiselle! Loistavaa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voiii :') kiitos! ja joo mä vihaan ylimielisiä ihmisiä niin en todellakaa itee haluu olla sellanen, en todellakaan!! kiitos paljon ihanasti sanottu :') xo

      Poista
  24. mistä toi 2:28 kohassa oleva paita on?:)

    VastaaPoista
  25. Mistä noi 1:44 kohdan farkkushortsit on:)?

    VastaaPoista

Lukijat