keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

''Feeling better''

Yhh mulla on joku samperin bakteeripöpö tulehdus kurkussa ja lääkäri antoi mulle lääkekuurin ja totesi mut työkyvyttömäksi
Mun olo on ollut ihan järkyttävä nyt viimeiset 5päivää... Viime yönä sain viimeinki nukuttuu kunnolla joten tänään oon päässyt jo liikkumaan täällä kotona enemmän ja jaksoin jopa meikata ja sitten ajattelin napsasta muutaman kuvan (pari niistä on vanhoja viime viikolla otettuja) kun vielä jaksoin mut nyt tuntuu siltä että alkaa taas kuume nousemaan........ Olin ihan varma et jes nyt mä alan parantumaan kun jaksoin jo meikata ja ottaa muutaman kuvan, mut ei sit näköjään tyhmä minä... 
Meen tästä nyt takaisin sängyn pohjalle katsomaan telkkaria... :'(
Toivottavasti te pysytte terveinä! 











 Ps, yritän keretä energiaa et pääsisin mahd. pian vastaamaan teidän loppu kysymyksiin ja alan koeviikon jälkeen tekemään mun 'vaatekaappi video postausta'!! :)

<3 Nora


4 kommenttia:

  1. Eikö sua häiritse kun oot niin pieni ja ostat housuja jotka ei niinkään istu päälle, tarkoitan että on löysät aina tietyistä kohdin? :)

    VastaaPoista
  2. voi ei:( paranemisia sulle! ja btw tykkään sun blogista ihna älyttömän paljon, yks parhaista ja ootan aina ihan innolla et millon tulee seuraava postaus !! :)

    VastaaPoista
  3. paranemisia nora!<3 ärsyttävää tällanen kevätpöpö, taitanu iskeä muhunkin ko joka päivä huonompi olo:(

    VastaaPoista

Lukijat