keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Spring a ling

Ahh oon super onnellinen että oon löytänyt H&M:stä vihdoinkin super ihania vaatteita!! En muista millo olisin viimeks ostanu sielt vaatteita, oon super onnellinen! Kävi aikamoinen tuuri mun housujen kanssa kun olin siellä kaupassa ja käännyin ympäri niin niitä oli (siltä päivältä) enään yksi pari jäljellä ja ne olivat mun kokoa!! :) Ja nyt odottelen viikonloppua että voisi rentoutua ja päästä vähän juhlimaan lauantaina!
Nyt oon sitten vaan rentoutunut Rosan kanssa ja otettu kuvia :)
Nyt kuvat:

H&M 7,95€


H&M 19,95€



H&M 19,95€













<3 Nora

24 kommenttia:

  1. ihanat noi sun hiukset! ja söpöt korvikset!

    lifeisnowpressplay.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Sul lukee ig s et noi on ginast ja tääl hm?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D siel lukee #hm #ginatricot ja noi vaatteet on hm ja noi ripset ja kynsilakka on gt!

      Poista
  3. Onks Rosalla blogia?

    VastaaPoista
  4. Ihan älyttömän kaunis toi viimenen kuva :) näytät vähän Leann Rimesiltä!

    VastaaPoista
  5. Käytäks aina tekoripsii vai oliks noi vaa johonki viikonloppuu tai muuhun vastaavaan? Tosi kivoja vaatteita löysit!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on nyt lauantaita varten:) kiitos, mäki tykkään!:)

      Poista
  6. mikä koko noi housut ja saisko kuvaa päällä?

    VastaaPoista
  7. oks sul tatuointi?

    VastaaPoista
  8. Ihania ostoksia! :)

    http://j-ennas.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. Oi ootte iha hirveen kauniit Rosankaa !! (: Voisikohan sekin perustaa blogin ? Kysy silt ;) Ja muuten asukste vierekkäin ja paljoo vietätte aikaa yhessä ? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) mun on vaikee vastata tuohon ja joo asutaan ja kyl me aika paljo vietetää aikaa yhes :)

      Poista
  10. Moikka! Mun blogissa ois menossa nyt mahtava arvonta, jossa palkintona ois voittaa 100€ lahjakortti Footway nimiseen kenkäkauppaan. Kantsii käydä osallistumassa ;-)

    http://all-goodthings.blogspot.fi/2013/03/footway-arvonta.html

    VastaaPoista
  11. Oot kyl kaunis nainen:)) ja oot mun lempibloggari ja inspiroija!!

    VastaaPoista
  12. Ihanan pirteet housut ! Jotenki just sun tyyliset :) Tilaatko sä netistä paljon vaatteita, jos tilaat nii miltä sivuilta? Ja mistä sä ostat yleensä mekkoja? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hiihiii munki mielest ihana pirtsakat :))) en mä hirveesti ostelen yleensä kaupoista:) yleensä Zarasta!!

      Poista

Lukijat