torstai 7. maaliskuuta 2013

Me & my love

Kun teistä aika moni on nyt kyselleet, että tekisin postauksen musta ja mun poikaystävästä Santerista niin nyt ajattelin sellaisen tehdä kun oon kipeänäkin ja ei ole mitään tekemistä :)

Eli ollaan periaatteessa ''tunnettu'' toisemme siitä saakka kun oltiin 2v! Oltiin Raisiossa samassa hoitopaikassa siihen saakka kunnes Santeri perhe muutti jonnekkin toiseen kaupunkiin (en muista minne, voi herranjumala XD) pariksi vuodeksi. 


 Sitten he muuttivat takaisin Raisioon ja oltiin ala-asteella kolme vuotta samalla luokalla :) Sitten kun muutettiin ala-asteen jälkeen tänne Turkuun niin siinä kohtaa meidän ''tiet erosivat'' ja ei juteltu toistemme kanssa kolmeen vuoteen :)



Sitten ennen 9. luokkaa eli 2011 kesän lopussa Santeri vaan tuli yhtäkkiä puhumaan mulle facebookissa ja kyseli että mitä mulle kuuluu yms. Sitten Santeri alkoi kutsumaan mua heidän luokse melkein joka päivä ja sinne mä sitten menin kun ajattelin ettei oo muutakaan tekemistä enkä mä siinä nyt mitään menetä jos sinne meen :)



Sitten Santerista tuli ns. hirveen riippuvainen musta (en yhtään ymmärrä miten XD) hän vaan lähetteli mulle koko ajan viestejä kuinka paljon hänellä on mua ikävä ja haluaa olla mun kanssa taas seuraavana päivänä :) Ajattelin ensin että ''joojoo jos tä on taas joku p**** vitsi ni voit lopettaa samantien'' mutta ei hän millää luovuttanu ja hänestä tuli vaa enemmä riippuvainen ja halusi puhua mun kanssa ja olla mun kanssa koko ajan, ja sitten mullakin alkoi tulemaan sellainen olo että halusin vaan olla Santerin kanssa koko ajan :)



Oltiin puhuttu joka päivä ja oltu toistemme kanssa melkein joka päivä jonkun kuukauden ajan kunnes sitten Santeri kysyi ihan puskista, että ''noni voidaanko me nyt pistää tä meidän suhde viralliseks?:)'' ajattelin siinä hetken että ''hääääääääh?! ei kukaan nyt mun kaa halua seurustella mitä ihmettä toi ajattelee :DDDDD'' mutta sanoin kyllä ja virallistettiin se ja ollaan nyt oltu onnellisina yhdessä yli 1,5 vuotta :) Puhutaan vaan siitä aina ettei tarvita muita ja mennään sitten isona naimisiin ja mitä kaikkea sitten tehdään kun ollaan aikuisia ja milloin perustettaisiin perhe :D :)



Oon maailman onnellisin Santerin kanssa enkä ikinä haluu olla kenenkään muun kanssa :) Oon super onnellinen että hän tuli silloin puhumaan mulle ja mä rakastan Santeria kaikista eniten tässä maailmassa enkä vois elää ilman häntä! Hän ei oo todellakaan sellainen kun muut pojat, parasta Santerissa on se että hän on sellainen ihana pehmo joka haluaa vaan syödä karkkia ja katsoa leffoja mun kanssa joka viikonloppu eikä mennä bailaamaan :) Ja hän piristää mua aina ihanilla tekstiviesteillä ja sellaisilla kuvakollaaseilla missä on kaikkia erilaisia rakkaustekstejä :')
Me tehään aina kaikkemme et voitais olla toistemme kanssa ja parasta olisi jos saataisiin nukkua joka yö vierekkäin mut kiitos vanhemmat ni ei ku viikonloppuisin vaan........... Meillä molemmilla on kaikista parhainta olla aina silloin kun ollaan toistemme kanssa

Santeri on maailman parhain poikaystävä ja kaikki mitä mä tarviin :)

<3 Nora

42 kommenttia:

  1. voii kuulostaa just niin täydelliseltä! semmoselta suhteelta missä on asiat just niin oikein♥ onnea teille, toivottavasti ootte aina ja ikuisesti yhdessä! <:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneks meil on kaikki oikein:):):)) kiitos ihan hirmusesti :*

      Poista
  2. Voi näytätte kyllä niin ihanilta yhessä ja teijän suhde kuulostaa niin täydelliselt!! Ja oli tosi kiva postaus ja toivon et saatte kans olla toistenne kans nii pitkään ku haluutte<3

    ...ja aina vaan oot yhtä kaunis

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiitos paljon:):) mun mielestä ainakin meijän suhde on täydellinen :') kiitos paljon ihana :*

      Poista
  3. Oi vitsit näytätte niin onnellisilta ja hyviltä yhdessä!! Ihana postaus:)

    VastaaPoista
  4. Onnea yhteiseen elämään! Oon tosi onnellinen puolestanne vaikka en edes sua tunne. Kaikkea hyvää:)

    VastaaPoista
  5. Ihana suhde, haluan samanlaisen ! :D

    VastaaPoista
  6. Ihanat te!! ootte niin söpöjä yhdessä <3 t.eve.s

    VastaaPoista
  7. Voii kun ootte ihana pari Santerin kanssa! Onnea teille !! :* :)

    VastaaPoista
  8. hihi tää on nii ihana aina lukee muiden rakkausjuttuja:) itelläni ja poikaystävällä tulee 3 vuotta pian täyteen eikä loppua näy:) kaikkee hyvää teille! blogisi on ihana<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiiii ihanaa, onnea teille!! :) kiitos paljon!!

      Poista
  9. onks santerilla joku ihana veli jonka mä voisin ottaa omakseni xd ootte söpööi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, hänellä on vaan 2 pikkusiskoa sorry :/

      Poista
  10. Voi eii tää oli niin ihana postaus, toi Santeri kuulostaa tosi ihanalta poikaystävältä.. Tulee ihan mieleen oma seurustelun alkuvaihe kun kaikki oli vielä niin jännää ja ihanaa.. :) mut pakko kysyä, että miksette saa olla muutakun vkloppusin yötä toisetenne luona?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi joo:):) joo no en tiiä ei vanhemmat tykkää et ollaa arkipäivisin enkä ymmärrä vieläkää et miksei en ymmärrä mitä pahaa siin on :DD

      Poista
  11. Mut mitä teil sit tapahtuu ku lähet vaihtoon? :(

    VastaaPoista
  12. noraa, ootte nii ihanii :* ja ihana postaus!

    VastaaPoista
  13. oi ootte ihana pari! :) vaikutatte niin aidosti onnellisilta ja kaikkea hyvää teille <3

    VastaaPoista
  14. Oi ootte kyllä ihana pariskunta ja onnekkaita että ootte toisenne löytäneet :)) kaikke hyväö teille jatkossakin! Voih vaikka pieni katala kateuskin melkein iskee;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin mustakin :) kiitos paljon!! haha älä sentää :)

      Poista
  15. tunsin Santerin joskus vuos pari sitten aika hyvinki, mut ollaan etäännytty nyt tosi paljon ja osittain tuntuu et just siks, kun se on niin kiinni sussa... Mut vaikuttaa asiaan kyl ehkä muutkin asiat... Oon kyl täysin samaa mieltä siit et Santeri on aivan ihana poika, muistan et se oli aina niin kohtelias ja kiltti ja oma ittensä ja toivoisin et tuntisin viel sen paremmin... ootte kyl tosi kaunis pari! :*

    VastaaPoista
  16. Oh gooosh <3 ! Sulin , tää oli nii sulonen postaus :) Voiei ootte niin ihanii , toivon teille kaikkea hyvää (: !!! Oot nii kaunis ja kaikkee :) !! Voi vitsi kui toi Santeri on nii sulone ja sä niin mahtava!! (: Parhaita ootte <3 Kaikkee parasta teille ja voikaa hyvin ja nautikaa elämästä !!

    VastaaPoista
  17. Määkään en saa nukkuu mun poikakaverin vieres vaan ku viikonloput vaiks voisin nukkuu aina! Koska äitin mielest kouluviikkoin ei kuulu xD mut sit toisaalt viikon jälkeen se on viel täydellisempää käpertyy oman kullan viereen ;)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mut musta olis jokasen päivän jälkeen täydellist mennä kainaloon nukkuu, mut aion panna vastaan niin kauan et ne älyää ettei siin oo mitään pahaa :'DD XD kauheet sota suunnitelmat mulla x)

      Poista
  18. ihana pari ! ♥ voisitko tehdä postauksen susta 1996-2013 miten oot muuttunut :D?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos<3 ja ei musta oikeen oo joitakaa kuvia ku niit on poistunu ja nii :(

      Poista
  19. voi miten ihana postaus, tätä mä odotinkin:)olette kyllä niin söpö pari, molemmat niin tyylikkäitäkin;) ja tota pitää kyllä arvostaa et Santeri haluaa olla sun kanssa aina kun mahdollista ettei just lähe bailaa joka ilta niinku monet muut pojat. ootte ihania<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos :) ja mä arvostankin sitä ihan hirveesti!!! :) kiitos!

      Poista
  20. Kuin vanha santeri on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saman ikäinen kun mä :) kyllä sen aika selkeesti tosta teksistä ymmärtää :)

      Poista
  21. Oi vaikutatte niin ihanilta yhdessä!!<3 Sitä vaan tahtoisin kysyä että jos kerran haluatte olla aina yhdessä, niin jääkö teillä ollenkaan aikaa ystäville? Mutta hieman olen kyllä kade että olet jo löytäny elämäs rakkauden;)

    VastaaPoista
  22. Te ootte super söpö pari! pitäkää toisistanne kiinni:) kumpa mäkin löytäisin ittelleni mun unelmieni miehen:)

    VastaaPoista

Lukijat