lauantai 26. tammikuuta 2013

My new baby

Jee nyt sain myytyä sen kameran ihanalle Lotalle ja pääsin sitten eilen ostamaan samantien uuden kameran, eli nyt oon onnellinen Nikon D3100 omistaja ja uuden objektiivin 
(en yhtään muista mikä se on kun olin iha haltioissani siitä kamerasta ja halusin vaan nopeasti kotiin niin sanoin sille myyjälle vaan ''juujuu'' kaikkeen ja en ees kuullu mitä hän sanoi eli täkin meni vähän ohi XD)
Eli nyt tulee pari kännykkä kuvaa ja seuraavaksi tulee sitten kameralla otettuja kuvia :)







Ostoksia!

Zaran alesta:

Clutch 9,95€
Blinbling shortsit 12,95€


Intersportista:

Liikuntahousut, Nike 38€


Ja sitten mun vauva

Rajalasta 499€ (objektiivin kanssa, ilman: 399€)



 <3 Nora

9 kommenttia:

  1. mistä toi harmaa pipo on ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En itseasiassa tiedä kun iskä on saanut sen jostain, mutta mä otin sen heti käyttöön :) ainakin toi vaikuttaa sellaselta jonkun pikku kaupan tai yrityksen tekemältä koska se ei ole mitään tiettyä merkkiä :)

      Poista
    2. toi pipo on villa woolin, niil on omat nettisivut ja netist saa tilattuu vaik mist! mut talvella oli ainaki carlingsissaki punasii ja harmaita :-)
      n. 30€ maksaa, itellä on muutamat. ne on vaik kui kivoi! aatttelin vaa infota :-)

      Poista
  2. toi kamera ois ollut esim gigantissa saman putken kanssa alle 400e..:/

    VastaaPoista
  3. Mistä toi valkoinen neule ja tiikeri paita on? :) ihania<3 ja toi kamera on myös ihana!!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä toi neule on carlingsista ja toi paita on ihan zarasta!:) hihi, kiitos niin on!!:)

      Poista
  4. Eikös sulla ookkin semmonen valkonen peplum toppi? Mietin vaan että mistä oot ostanut sen ja oiskohan niitä enää jäljellä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon ostanut sen zarasta viime kevään lopulla, mutta ei niitä ole enää zarassa :(

      Poista

Lukijat