sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Django

Huh, en oo varmaan ikinä herännyt näin aikasin sunnuntai aamuna kuin heräsin tänään (eli joskus siinä 09:00 jälkeen, voitte kuvitella kuinka pirtee oon ollut) mutta ainaki oon saanu tehtyä kaiken näköstä päivän aikana!! 
Aamulla olin Elixiassa ja sen jälkeen kaupungilla, sitten tulin kotiin ja söin aamupalaa ja tein vähän sitä sun tätä kunnes käytiin hakemassa Santeri heidän pelistä meille :)
Ja nyt illalla oltiin katsomassa Tarantinon uusinta leffaa Santerin ja hänen kaverin Ap:n kanssa! Ihan törkeen pitkä niin kuin kaikki Tarantinon leffat mutta se oli hauska ja tosi raaka!! 
Anyway nyt kuvia ja pitäkää hauska alkuviikko!:)




???










Ostin nämä tänään Zaran alesta! Nä oli jossain ihan piilossa ja tä oli ainakin mun silmien nähden oli viimeinen pari tai en nähnyt näitä missään muualla kaupassa ja nä oli just mun kokoa, ihana sattuma kaikki muut koot oli menny



<3 Nora

14 kommenttia:

  1. ihana postaus :) ja oot ihan sairaan kaunis :) haluaisin myös kysyy et mitkä on sillasii juttui, mitkä on sul aina mukana laukussa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos paljon, ja mä voisin tehdä vaikka postauksen siitä :)))

      Poista
  2. eiks susta tunnu oudolta ostaa tismalleen samoja juttuja mitä sara ostaa? ootte kumminki niin hyviä kavereita, eiks teiän täydy aina sopii et kumpi esim käyttää noita kenkiä kun molemmilla on samanlaiset?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ? siis en mä osta melkeen mitään mitä Sara ostaa :DDD mä ostan ne mistä mä tykkään ja ei mul ja saral oo mun tietääkseni mitää muuta samaa ku noi kengät täl hetkel ? :DDD

      Poista
    2. eikä mikään vaate oo tehty jollekkin tietylle vaan, kaikki nyt käyttää kaikkea :)

      Poista
    3. ja ei tarvii sopii mitää sellasii :'DD

      Poista
  3. Oon niin kade, sulla on ehkä maailman ihanimpia vaatteita ja kenkiä.!!!

    VastaaPoista
  4. kenen vuittoni tuolla pilkottaa?:)

    VastaaPoista
  5. OOT ihan älyttömän kaunis ja muuteki näyttää et eläisit sellast täydellist elämää jost ei puutu mitää :o ihan sika kivaa lukee sun blogii !:) hei mikä kamera sul muutes o ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi eiii kiitos paljon :) ja en elä täydellist elämää, ei kukaan elä :DD voi kiitos paljon :) mul on Canon EOS 450D! :)

      Poista
  6. Hei mistä toi vaaterekki on?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en itseasiassa tiedä, iskä on tilannut sen jostain ranskasta :S

      Poista

Lukijat