torstai 20. marraskuuta 2014

When there was still leaves on the trees. . .

Ajattelin nyt jakaa alkusyksystä otettuja kuvia. Eli ei, en ole tirpsutellut noilla vaatteilla tuolla -1/+2 asteen ilmoilla! Ajattelin säästää näitä kuvia sinne uuteen osoitteeseen, mutta se asia on nyt ottanut aika paljon takapakkia niin what the heck, lisään ne siis tänne!

Ensimmäiset kaksi koetta takana ja mielestäni ne ovat menneet hyvin. Tosin huominen ruotsin koe ei hirveästi naurata niin kuin ei tuo kylmä ilmakaan. Tuosta ilmasta nauttisi paljon enemmän jos olisi lunta maassa ja puissa! Kyllä siitä heti eri fiilis tulee :-)

// I thought I would share some pictures which were taken early on this Fall. So now, I haven't been walking around with those clothes in -1/+2 degrees weather! I though it would be nice to save those pictures on my new blog, but because that hasn't been/will not be ready anytime soon, I thought what the heck, I will just add them here!

I've done my first two tests at school and I think I did well in those. Although tomorrows swedish exam doesn't make me smile nor relax, just like that weather. I would enjoy that weather much more if there was snow outside! It brings a totally different feeling to this grey weather :-)








Hat: Asos/ Jacket: B. Young/ Cardigan: Fransa/ Leather pants: Zara/ 
Bag: Marc Jacobs/ Shoes: Zara/ Sunglasses: Asos

Nora

2 kommenttia:

  1. eikö sun blogi vaihtanutkaan sinne uuteen osoitteeseen vai miksi vielä postaat tästä oisoitteesta? :)

    VastaaPoista

Lukijat