keskiviikko 15. toukokuuta 2013

My lover earrings

Joku teistä huomasi etten käytä melkein yhtään korvakoruja ja se on totta, mulla on kyllä ollut nyt 11 vuotta reiät ja lopetin korvakorujen käyttämisen yläasteella, koska mun mielestä ne ei sopinut mulle... 
Mutta tänään mä muistin yhdet super ihanat korvakorut jotka mä ostin nyt talvella H&M:stä, enkä oo vielä käyttänyt niitä minkään asun kanssa, yritän saada ne johonki tulevaan asuun nyt tässä lähiaikoina ne on niin ihanat :) Nyt ottamaan pikkusiskon  kanssa kuvia adìos !!!









<3 Nora

10 kommenttia:

  1. Ihana asu ja hirmu nätti olet! Ja nuo korvikset ovat myös huippukauniit! Päädyin blogiisi blogilistalta ja voi, miten tykästyin, ihania kuvia ja juttuja kirjoittelet :)

    withasilverlining.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Mustakin tuntuu ettei mulle sovi yhtään korvikset 0.o Ainakaan just tollaset roikkuvat:( Noi on ihan sairaan ihanat ja sulla on tosi kiva tyyli :))

    http://veronicakatarina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. noi korvakorut ainakin sopii sulle ! :) ihanat

    VastaaPoista
  4. Sopii sulle korvakorut! :)

    VastaaPoista
  5. Siis mulla on ollu korvissa reijät jo kohta 16 vuotta (kuulostaapa pitkältä) enkä oo pitäny mitään koruja niissä varmaan 3 vuoteen eli lopetin kans joskus ysin aikoihin. Ei tunnu kotoisalta ku korvissa roikkuu jotai..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sama tääl! pitäis nyt vaa totutella x)

      Poista

Lukijat